måndag, februari 22, 2010

Kreativ Blogger Award

Via Emma som har bloggen Kabuki har jag antagit utmaningen att berätta sju saker om mig själv. I slutet av detta inlägg finns också de sju som jag utmanar!

1. Det är en dröm att äntligen får utbilda mig till hudterapeut! Som jag har längtat, ända sedan jag gick i högstadiet, men nu är jag på väg!  I maj 2011 är jag klar och har då läst två år vid Tech Futurum i Landskrona.

2. Jag har för andra gången i mitt liv påbörjat en yoga-resa. Jag menar inte en geografisk resa, utan en inre resa. Jag vet vad jag vill göra, jag vet vad jag ska göra, ändå kommer "annat" i vägen ibland, men nu hoppas jag att jag ska kunna följa vägen någon lättare. Namaste.

3. Jag är uppväxt på en lastbilsverkstad, har haft mycket skit under naglarna och är inte rädd för att skita ner mig. Faktum är att jag tycker det är kul att gräva ner fingrarna i dynga!

4. Jag en tvåårig son som är helt vild och galen, dessvärre har jag den senaste tiden insett att det är mig han är lik och min mamma håller med :)

5. Jag tycker inte om skaldjur, svamp eller lever. De har konstig konsistens och luktar unket.

6. Jag tycker om varma sommarregn, såna lätta droppar som lämnar efter sig den allra friskaste och renaste dofter.

7. Jag har jobbat många år inom callcenter som säljare, reklamationshandläggare, produktionsplanerare och godssökning. Det gör jag aldrig om! Jag tänker aldrig igen låta ett jobb bli viktigare än min egen hälsa och välmående.

Dessa bloggare utmanar jag:

Kaffebönan
Emmas hjärna
Lucky Susan (otroligt vackra smyckeskreationer!!)
Annayoga
Sandra med tre ungarna
Fröken Ellinor
Mor duktigs bekännelser

Klistra in logon som finns överst i det här inlägget och berätta sju saker om dig själv! Skicka sedan vidare till sju bloggare genom att lämna kommentarer till dem!

Trevlig kväll!
Malin

9 kommentarer:

Ann sa...

Men shit Malin.....tack...eller...herregud då måste jag ju tänka :)
Det får bli i morgon
P&K

Malin sa...

Du får lov att tänka en smula =)

Fröken Ellinor sa...

Men tack snälla rara! Jag ska göra detta imorgon, jag säger som Ann, måste ju tänka lite ;-).

Må så gott! Kram på dig

Bloggande 4barnsmamma sa...

Tackar ödmjukast för awarden!
Tacktack!

Ann sa...

punkt fyra .....det blir säkert folk av honom också som det blev av dig ;)

Malin sa...

Tack Ann, jo jag har ju lyckats lugna ner mig lite med åren! =)

san sa...

Så jag antog utmaningen.
Och tack för utnämnadet....=)

Kabuki sa...

Åh, föredrar sommarregn framför all denna snö! Namaste!

Malin sa...

Emma, jag vill också ha sommarregn istället för snö! Som skåning är man inte direkt van vid dessa MÄNGDER!! Om shanti shanti shanti!

Susan, jag rusar över till dig!