onsdag, augusti 04, 2010

Hem igen och liten flytt!

Nu är vi hemma igen efter några dagar i Europa. Först ner till en liiiiten by som heter Travo i Italien, här växte min svärfar upp. Lite sightseeing, mycket mat och massa vin. Mycket trevligt!

På hemvägen hade jag bokat fyra nätter på ett hotell i österrikiska bergen, fantastiskt läge, underbar inomhuspool och en bastuavdelning som inte gick av för hackor = heaven. Det är dock mycket svårt att kontrollera en livlig tvååring på en sådan anläggning. Och boka hotell med halvpension = 4 till 5-rätters middag varje kväll var kanske såhär i efterhand inte klipskaste jag gjort i mitt liv ;)

Flytten då? Jo, under semestern flyttade jag bloggen hit. Och har nu bestämt för att fortsätta där. Jag vill hälsa nya och gamla läsare välkomna!



I have moved my blog to this new location, welcome to join me there!

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Snubblade in på din blogg och säger hej! Trevlig är den. Ha det så toppen! /Melinda

Cilla sa...

Men, så kul att du dök upp här med #LER#
Har lagt till mig som följare så jag inget missar.. hihih
Önskar dig en underbar vecka :0)
Kram Kram Cilla