tisdag, februari 23, 2010

Lack in da box! =)

För nån månad sedan anmälde jag mig till Nailmail.se Jag tyckte det var ett smart drag att få lite lacker hem i lådan. Det skulle även vara ett bra sätt att varje månad få tre nya lacker från olika märken. Nu när jag frenetiskt jag öva lackning i manikyr är det bra med fräscha lacker och inte tuggummivarianten som jag alltid lyckas få tag på i skolan.

Jag valde tre lacker, från vänster: chainmail charm, decadence och iced plum.


Först blev jag ganska besviken, jag hade önskat att de var mer täckande redan på första lagret. Efter två strykningar är det dock täckande. Nu har jag bara precis målat dem direkt på nageln utan underlack och inte överlack ovanpå. Hållbarhet och slitage får jag återkomma med!

Nagellacken kommer från Diamond Cosmetics, någon som har erfarenhet av dem?

8 kommentarer:

Ann sa...

ser väldigt trevligt ut .....har ingen erfarenhet av dessa men av en massa andra ;)

Malin sa...

klart du är lika beroende som jag :) tur jag inte är ensam i den klanen!

Ann sa...

ska bara få lite styr på mina naglar. de blev helt kaputta efter löstnaglarna. när du skrev om myrraoljan häromdagen så kom jag på att jag hade sån i skåpet så jag duttar med den nu

Malin sa...

duktig ann! =) jag kan göra lite manikyr på dig sen!

Ann sa...

oooh ja tack

Fröken Ellinor sa...

Spännande, kan vara något för mig. Missbrukar nagellack, dock vet jag inget om märket.

Jag har inte glömt awarden, bara så lite tid...Må så gott

Karin sa...

Glöm inte bort att du får 10% rabatt på varje person du värvar... ;)

Malin sa...

Tack för tipset, Karin! Det har jag inte haft en tanke på! :)